Старенькій жінці по телефону встановили діагноз «рак кісток»

,

4434Довірливій бабусі по телефону невідомий «професор» встановив смертельний діагноз. Сказали зняти всі прикраси з себе і на лоба покласти мокру ганчірку… Аби «недугу» вилікувати – захотів тридцять п’ять тисяч гривень.

– Моїй мамі 83 роки. Вона все життя піклується про своє здоров’я. І от нещодавно зробила аналізи у лікарні й дізналася, що в неї підвищені лейкоцити. Саме в цей момент почула по радіо рекламу про чудодійний препарат, який вилікує від усіх хвороб. Вона зателефонувала за вказаним номером і з того моменту почалося «лікування» по телефону. Мама купила препарат, який коштує шість тисяч гривень. Лікар телефонував їй щодня, цікавився станом здоров’я, – розповідає «КП» кіровоградка Зоя Сорока.

Далі, каже жінка, було цікавіше. Її довірливу маму професори обстежили також по телефону і так само дистанційно встановили смертельний діагноз. Сказали, що вилікувати її можливо, але для цього потрібна чимала сума грошей.

– Їй провели супутникову діагностику і встановили «рак кісток». Як діагностували? Сказали зняти всі прикраси з себе і на лоба покласти мокру ганчірку. А далі обстеження йшло по телефону! Ціна – 35 тисяч гривень. Їй сказали, що принесуть ліки, які потрібно пропити і все буде добре. За ще одну порцію пігулок їй потрібно буде заплатити 10 тисяч гривень, – ділиться Зоя.

Жінка каже, поки про це говорила зі своєю мамою по телефону, їй через кожні п’ять хвилин телефонували з центру і нагадували, що лікування потрібно почати терміново, адже це рак.

– Зрештою, я взяла у мами номери телефонів і почала сама з ними спілкуватися. Вони мені повідомили, що представляють якийсь Центр відновлення здоров’я. Я запитала, як вони могли обстежити мою маму по телефону і одразу встановити такий страшний діагноз? У відповідь почула про новітні технології. Мовляв, професор, який приїхав з Ізраїлю, може і так діагностувати. Я попросила документи, ліцензію, що підтверджують те, що я говорю з лікарем. Він сказав, що не користується електронною поштою. Коли я запитала: «Як же так ви користуєтеся такими новомодними технологіями і не маєте навіть електронної пошти?», то у відповідь почула: «Ви мене в чомусь звинувачуєте?», – продов­жує співрозмовниця «КП».

Вона каже, що через інтернет шукала сайт цього лікувального центру, однак не знайшла. Також з’ясувала, що за його адресою знаходиться­ бориспільська поліклініка, магазин парфумерії, косметики, фітопродукції і біологічно активних добавок, банкомати, але не сам центр.

– Мене це дуже дивує, адже телефонний код Броварів «045», а він мені телефонував за кодом «044». Дуже багато розбіжностей – телефонні коди, адреси, професор, ліки, які продаються не у всіх аптеках, – додає Зоя.

Зрештою, кіровоградка не витримала і звернулася до правоохоронців.

– Я зателефонувала за номером «102» і розповіла про всю ситуацію. Сподіваюся, що буде результат. Головне, аби тим часом ні моя мама, ні інші довір­ливі люди не викинули гроші на вітер, або ще гірше – не завдали здоров’ю непоправної шкоди, – резюмувала вона.
e-max.it: your social media marketing partner