Проїзд у тролейбусах подорожчає: електротранспорт у Кіровограді врятують 25 копійок!

, Олена НЕСЕН, «КП»

65Як повідомлялося, уже з 10 серпня проїзд у кіровоградських тролейбусах подорожчає – тепер він коштуватиме 1 гривню 25 копійок. Таке рішення прийняв виконавчий комітет міської ради. Чиновники кажуть: причина зростання ціни - суттєве збільшення собівартості перевезень. Керівництво «Єлисаветградської транспортної компанії» додає - без подорожчання вартості проїзду міський електротранспорт може взагалі зупинитися.

 

Такий крок, переконують міські очільники, – вимушений захід. До того ж підвищення чинного тарифу на 25 відсотків погоджено з Міністерством економіки. Відомство перевірило всі розрахунки і зробило висновок: вартість проїзду дійсно має бути вищою.


- У нашому місті 1,25 гривні - це не найвищий тариф. У всіх обласних центрах, де є електротранспорт, проїзд коштує від 1,25 до 2 гривень, а то й більше. Здається, гривню платять тільки в Сумах, і то це вже застаріла інформація. Чесно кажучи, таке підвищення тарифу торкнеться невеликої кількості пасажирів, адже в основному тролейбусами користуються пільгові категорії населення, - прокоментував зміну тарифу перший заступник мера Володимир Каніщев.


Тим часом керівництво «Єлисаветградської транспортної компанії» сподівається, що збільшення вартості проїзду допоможе підприємству хоч якоюсь мірою побороти економічну кризу, адже на сьогоднішній день в «ЄТК» ледь зводять кінці з кінцями.


- Не секрет, що зараз на підприємстві важке фінансове становище, наслідком якого є заборгованість по зарплаті, що на сьогодні складає понад півмільйона гривень. Ще не всі співробітники отримали гроші за квітень, не кажучи вже про травень і червень. Через відсутність коштів протягом багатьох років не проводилося оновлення рухо- мого складу, який вже зношений майже на 70 відсотків. Ще важливий фактор - істотне підвищення вартості на електроенергію з 2011 року, фактично на 45 відсотків. Великі витрати несемо за матеріали, запчастини, які подорожчали майже втричі. Усе це призводить до скорочення кількості тролейбусів, і якщо не вживати жодних заходів, незабаром взагалі може паралізуватися робота міського електротранспорту, - констатує генеральний директор «ЄТК» Валерій Гросул.


Нині, за його словами, на лінію виходять тільки технічно справні тролейбуси і грошей на запчастини «ЄТК» не шкодує. Якщо через відсутність коштів зупинити ремонт тролейбусів – небезпеки не уникнути.


З початку цього року держава заборгувала підприємству за виконану роботу більше мільйона. Коли зароблені гроші з’являться на рахунках «ЄТК» - наразі не відомо. Транспортна компанія, як і раніше, перевозить пасажирів і розраховує на те, що хоча б підвищення тарифу на 25 відсотків, дасть можливість підтримувати в робочому стані рухомий склад і виробничу базу.

 

Узагалі спочатку підпри- ємство ініціювало підвищення вартості проїзду до півтори гривні, проте Міністерство економіки не дозволило підвищити тариф відразу на 50 відсотків.


Сьогодні немає упевненості в тому, що квитки у тролейбусах надалі не дорожчатимуть, та про це говорити зарано. До слова, за розрахунками підприємства, для забезпечення його нормальної роботи проїзний тариф має становити 1,78 гривні.

e-max.it: your social media marketing partner