Читачі «КП» обривають телефони: Скільки ще чекати обіцяних субсидій?
Обіцянка уряду надати субсидію усім, хто її потребує, навесні викликала буквально хвилю бажаючих на пільгу. Тоді на всіх рівнях – від міністра до начальників місцевих управлінь соцзахисту – запевняли: до кінця травня субсидію отримають усі заявники. Пізніше уточнили: не встигаємо опрацювати всі заяви, але до кінця червня пільгу нарахуємо точно. Нині ж ті, хто звертався за пільгою, обривають редакційні телефони. Люди скаржаться, ствердну відповідь почути, принаймні у Кіровограді, важко. Ніхто нічого конкретно не каже.
–Подала заяву на субсидію ще наприкінці квітня. За два місяці – наприкінці червня – зателефонували з управління соцзахисту Кіровського району міста Кіровограда: треба уточнити дані, прийдіть. Пішла, уточнила, сказали за тиждень продзвоніть на «гарячу лінію», субсидію мають призначити. Минув уже не один тиждень, а цілий місяць. З десятої спроби додзвонилася на телефон «гарячої лінії». На іншому кінці довго сопіли в трубку, шукаючи прізвище в комп’ютері, а потім відповіли: подзвоніть через тиждень, поки вам субсидії немає, – скаржиться кіровоградка Оксана.
– Дуже уважно слухала міністра Розенка, який на всю країну казав і продовжує казати з екранів телевізора: «Вам нічого робити не треба. Лише заповнити заяву і декларацію та відправити їх до управління соціального захисту». Я заповнила і відправила. Тепер думаю: а чи дійсно нічого робити не треба чи все-таки щось треба?.. Може, міністр помиляється?.. Чи не все знає? – риторично запитує ще одна жителька обласного центру Ольга.
Коли ж кіровоградці отримають обіцяну пільгу, «КП» запитала у заступника начальника департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Надії Кримської.
– Щойно відділи соцзахисту отримають всю необхідну інформацію від інших служб – ЖЕО, паспортних столів, підприємств, які надають комунальні послуги, фіскальної служби – після того протягом десяти днів буде призначено субсидію і про це повідомлять заявникові, – відповіла посадовець і наголосила, що 90% декларацій надійшли від заявників із неточними даними, тому працівники відділів мають чимало клопоту поки все це уточнять і перевірять. Треба розбиратися по кожній конкретній справі. Проте скільки на це відводиться часу, Надія Кримська не уточнила.
Тим часом «КП» зателефонувала на урядову «гарячу лінію» з питань призначення субсидій. У столичних чиновників газета поцікавилася, протягом якого часу комунальні та інші служби мають надати відповідь на запити відділів соцзахисту. Там відповіли, що на уточнення даних і відповідь на запит відводиться від 5 до 30 днів. Проте, скільки часу звірятимуть задекларовані заявниками дані кіровоградські служби, там не знають…
Утім, судячи з того, що з моменту перших звернень за субсидіями, а це сталося наприкінці квітня, спливає уже третій місяць, перевірятимуть їх ще довго. Принаймні у Кіровському відділі соцзахисту сказали телефонувати через тиждень, щоправда не уточнили через який.
–Подала заяву на субсидію ще наприкінці квітня. За два місяці – наприкінці червня – зателефонували з управління соцзахисту Кіровського району міста Кіровограда: треба уточнити дані, прийдіть. Пішла, уточнила, сказали за тиждень продзвоніть на «гарячу лінію», субсидію мають призначити. Минув уже не один тиждень, а цілий місяць. З десятої спроби додзвонилася на телефон «гарячої лінії». На іншому кінці довго сопіли в трубку, шукаючи прізвище в комп’ютері, а потім відповіли: подзвоніть через тиждень, поки вам субсидії немає, – скаржиться кіровоградка Оксана.
– Дуже уважно слухала міністра Розенка, який на всю країну казав і продовжує казати з екранів телевізора: «Вам нічого робити не треба. Лише заповнити заяву і декларацію та відправити їх до управління соціального захисту». Я заповнила і відправила. Тепер думаю: а чи дійсно нічого робити не треба чи все-таки щось треба?.. Може, міністр помиляється?.. Чи не все знає? – риторично запитує ще одна жителька обласного центру Ольга.
Коли ж кіровоградці отримають обіцяну пільгу, «КП» запитала у заступника начальника департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Надії Кримської.
– Щойно відділи соцзахисту отримають всю необхідну інформацію від інших служб – ЖЕО, паспортних столів, підприємств, які надають комунальні послуги, фіскальної служби – після того протягом десяти днів буде призначено субсидію і про це повідомлять заявникові, – відповіла посадовець і наголосила, що 90% декларацій надійшли від заявників із неточними даними, тому працівники відділів мають чимало клопоту поки все це уточнять і перевірять. Треба розбиратися по кожній конкретній справі. Проте скільки на це відводиться часу, Надія Кримська не уточнила.
Тим часом «КП» зателефонувала на урядову «гарячу лінію» з питань призначення субсидій. У столичних чиновників газета поцікавилася, протягом якого часу комунальні та інші служби мають надати відповідь на запити відділів соцзахисту. Там відповіли, що на уточнення даних і відповідь на запит відводиться від 5 до 30 днів. Проте, скільки часу звірятимуть задекларовані заявниками дані кіровоградські служби, там не знають…
Утім, судячи з того, що з моменту перших звернень за субсидіями, а це сталося наприкінці квітня, спливає уже третій місяць, перевірятимуть їх ще довго. Принаймні у Кіровському відділі соцзахисту сказали телефонувати через тиждень, щоправда не уточнили через який.