Жителі сіл обурюються підвищенню цін на проїзд і злі на уряд
Після того, як урядовці дозволили перевізникам самостійно формувати тарифи, проїзд у сільських автобусах на Кіровоградщині одразу здорожчав. Реакція людей не змусила на себе чекати. Вони обурюються і без того складному життю нині, а тут ще один удар по гаманцю. Особливо болючий він для тих, хто живе у приміській зоні і щодня змушений віддавати чималі гроші, аби доїхати, наприклад, на ту ж роботу.
Жителі села Грузьке, що знаходиться за два десятки кілометрів від обласного центру, розповіли «КП», що з 1 червня ціна на проїзд для них підскочила вдруге. Цього разу перевізник встановив вартість дванадцять гривень.
– Зараз усе дорожчає. Як нам бути, коли щодня потрібно їхати в Кіровоград на роботу? Ми порахували, якщо в середньому в місяць двадцять два робочих дні, то за одну людину заплатимо більше п’ятиста гривень. А якщо у сім’ї двоє працюючих, а в деяких – ще й студенти, як бути тоді? – риторично запитують люди.
Про подорожчання проїзду у Грузькому тамтешні жителі дізналися з оголошення на зупинці, потім, власне, й від самих водіїв.
Обслуговуванням маршруту займається ФОП «Баркар С.М.». У розмові із журналістом «КП» Сергій Баркар запевняє, що підвищення цін на проїзд законне, адже він керується тією самою постановою Кабміну, яка розв’язала руки перевізникам.
– Підняли ціни не лише в Грузькому, а на всіх приміських маршрутах. Зараз вартість одного кілометра 45 копійок без ПДВ. Хоча я платник ПДВ і так пішов на порушення. Розумієте, ніби долар і впав, але вартість на запчастини не знизилася. Один скат чи ресори, ви знаєте, у скільки обходяться?! – коментує «КП» власник маршруту, який, власне, теж не задоволений ціновою політикою в державі, тому й, каже, змушений піднімати тарифи, аби не працювати собі у збиток.
Жителі села Грузьке, що знаходиться за два десятки кілометрів від обласного центру, розповіли «КП», що з 1 червня ціна на проїзд для них підскочила вдруге. Цього разу перевізник встановив вартість дванадцять гривень.
– Зараз усе дорожчає. Як нам бути, коли щодня потрібно їхати в Кіровоград на роботу? Ми порахували, якщо в середньому в місяць двадцять два робочих дні, то за одну людину заплатимо більше п’ятиста гривень. А якщо у сім’ї двоє працюючих, а в деяких – ще й студенти, як бути тоді? – риторично запитують люди.
Про подорожчання проїзду у Грузькому тамтешні жителі дізналися з оголошення на зупинці, потім, власне, й від самих водіїв.
Обслуговуванням маршруту займається ФОП «Баркар С.М.». У розмові із журналістом «КП» Сергій Баркар запевняє, що підвищення цін на проїзд законне, адже він керується тією самою постановою Кабміну, яка розв’язала руки перевізникам.
– Підняли ціни не лише в Грузькому, а на всіх приміських маршрутах. Зараз вартість одного кілометра 45 копійок без ПДВ. Хоча я платник ПДВ і так пішов на порушення. Розумієте, ніби долар і впав, але вартість на запчастини не знизилася. Один скат чи ресори, ви знаєте, у скільки обходяться?! – коментує «КП» власник маршруту, який, власне, теж не задоволений ціновою політикою в державі, тому й, каже, змушений піднімати тарифи, аби не працювати собі у збиток.