У Федорівці за проїзд із пільговиків вимагають гроші

, Вікторія Семененко

1591У селі Федорівка Кіровоградського району протягом останніх днів загострився конфлікт між водіями та пасажирами рейсового автобусу «Федорівка – Кіровоград». Замість обіцяного державою безкоштовного проїзду для пільгових категорій, водії  вимагають у людей гроші. Така постановка питання неабияк обурює селян.

–Я кілька разів ставала свідком, коли водій казав пасажирам-пільговикам оплачувати повну вартість проїзду. Замість звичних двох гривень із Федорівки до Кіровограда вони повинні платити вісім. Звичайно, це людей обурило, адже вони не такі вже й великі кошти отримують, щоб віддавати стільки за проїзд. Тоді починаються звинувачення на адресу один одного. Доходило навіть того, що водії погрожували не їхати, – розповідає про конфлікт жителька села, депутат районної ради Наталія Масанська, і додає, що останній аргумент у водіїв – вони не отримують дотацій від держави.

У Федорівській сільській раді про дану ситуацію чули, запевняє очільник Олександр Глушко. Навіть днями до них зверталася одна жіночка з проханням вплинути якось на перевізників.

– Я це питання вирішу, – пообіцяв «КП» сільський голова Глушко.

Чи повинні платити пільговики за проїзд, газета поцікавилася безпосередньо в начальника управління соціального захисту населення Кіровоградської райдерж­адміністрації Тетяни Гупаленко.

– Чинним законодавством передбачено, що навіть пенсіонери, не кажучи вже про учасників бойових дій, ветеранів праці, дітей війни, інвалідів, мають право на безкоштовний проїзд, – зазначила вона і уточнила, що перевіз­нику, який обслуговує маршрут «Федорівка – Кіровоград» райрада виділила дотації. Наразі за жовтень.

Тим часом представник власника маршруту Олександр Таріковський запевняє, що про конфлікт нічого не чув і сам наполягає: проїзд для пільговиків безкоштовний!

– Пільгові категорії взагалі не платять. Вони безкоштовно їздять. Немає там пільгової ціни, – запевнив чоловік.

На уточнююче запитання «КП» з приводу сплати двох гривень пільговиками він просить надати конкретні факти.

– Може там водій і взяв по дві гривні. Але мені про це невідомо. Потрібні факти: такого-то числа, такий-то рейс, отакий випадок. Будемо розбиратися, водія покараємо, гроші повернемо, – прокоментував Таріковський і уточнив, що протягом року офіційно було лише дві скарги. Через одну із них водія навіть звільнили.

– В одному випадку звільнили водія, бо він був неправий в тій ситуації, – пояснив представник перевізника, додавши, якщо порушуються права пасажирів, вони повинні повідомляти про це. – У кожному автобусі є номер телефону підприємця, який обслуговує маршрут, або мій номер телефону. Я його зараз повідомлю додатково. Якщо є можливість, нехай люди телефонують напряму. На кожен випадок будемо реагувати!
e-max.it: your social media marketing partner