Соціальний магазин: чи є економія?

, Ірина ІВАНОВА, «КП»

 

8176

Трохи більше року тому у Кіровограді відкрився перший і наразі єдиний в обласному центрі соціальний магазин. Влада обіцяла низькі ціни, продукцію місцевих виробників, а крамницю ледь не з першого дня демонструвала усім високопосадовцям – від міністрів до перших осіб держави – як зразкову. Не вірячи в соціалізм, опозиція впевнено заявляла, що вибори все розставлять на свої місця, і зовсім скоро ціни на прилавках поповзуть вгору, або ж магазин узагалі закриється. Утім, крамниця на місці й понині, а вартість продуктів практично не міняється – дешево, як раніше.

 

Сьогодні кіровоградські пенсіонери, а саме вони є основними покупцями, навряд чи можуть уявити собі життя у місті без соціального магазину. Навіть улітку, коли ринки заповнені овочами, більшість все одно йде чи їде, наприклад, за тією ж капустою, саме до згаданої крамниці.
У соціальному магазині говорять, що з моменту відкриття кількість покупців уже сягнула понад 600 тисяч. Упродовж дня каси обслуговують трохи менше двох тисяч людей.
- Найчастіше кіровоградці купують бакалію та молочні продукти. Рекордсмен серед товарів – цукор. Його реалізували за весь час більше 500 тисяч кілограмів. Купують городяни активно також яйця та олію, - зазначають у соцмазі.
Чи справді магазин настільки економний, як декларується? Наприклад, якщо взяти до уваги соціальну групу товарів – яйця, цукор, борошно, олію, молоко, кефір, крупи, макарони, фарш, масло - і порівняти їхню вартість у двох кіровоградських супермаркетах, які знаходяться у середмісті обласного центру, і тому ж соціальному магазині – різниця в цінах помітна. Коливається вона від кількох копійок до кількох гривень. До того ж, не на користь маркетів.
Спеціалісти навіть підрахували: при місячній закупівлі товарів соціальної групи на дві сотні, економія становитиме – 35 гривень, а іноді ще більше…
До кінця року, обіцяє обласна влада, у Кіровограді з’являться нові соціальні магазини. Пошук підходящих приміщень доручили міськвиконкому. А тим часом літні городяни сподіваються, що економні крамниці з’являться не в центрі, а у віддалених мікрорайонах, бо через вік більшості з них вже несила їздити в центр за дешевими продуктами.

e-max.it: your social media marketing partner