Сергій Калапа: Головне завдання – адаптувати нашу продукцію до умов аграрного ринку країн, які згодні її купувати

, Любов Попович, "КП"

1059Не зважаючи на складну ситуацію в державі, флагман кіровоградського машинобудування ПАТ «Червона зірка» не лише не збавляє виробничого темпу, а навпаки нарощує і розширює ринки збуту. Нещодавно керівництво заводу відвідало кілька країн Євросоюзу, де детально вивчало агарний ринок, аби туди продавати свою продукцію. Повернулися з позитивним результатом. Уже за три-чотири місяці зможуть постачати сільськогосподарські машини, а в перспективі планують заповнити своєю продукцією 20% тамтешнього ринку.

Нині на заводі активно йде переоснащення. Майже щодня старі станки замінюють на нові. Тиждень тому запустили нову фарбувальну лінію, яку допомагали облаштовувати данські спеціалісти. Ця фарбувальна лінія повністю автоматизована, дозволяє фарбувати деталі у три кольори і зможе забезпечити сто відсотків потреби фарбування машин, які виробляють сьогодні, і майбутніх моделей значно більших розмірів.

Технологія покриття порошковою фарбою настільки точна, що на деталь ляже рівно такий шар фарби, який запрограмовано. Конвеєр лінії унікальний, оснащений своїм монітором управління. Програмне забезпечення – розроблене спеціально для ПАТ «Червона зірка», з урахуванням особливостей її продукції. Фахівці кажуть, це не лише суттєва економія, а й більша гарантія якості і захисту від корозії. Обладнання лінії підприємству обійшлося у 62 мільйони гривень.

– Інвестиції у виробництво за рахунок власних коштів за перший квартал цього року склали майже 112% порівняно з відповідним періодом минулого року, – зазначив голова правління-генеральний директор ПАТ «Червона зірка» Сергій Калапа і додав, що за цей час загальний обсяг виробленої продукції в грошовому еквіваленті склав понад 68 мільйонів гривень.

Продали техніки більш як на 124 мільйони гривень, при цьому на експорт пішло на 10% більше, ніж у відповідному періоді торік.

– Сьогодні можна сказати одне, – зауважує керівник підприємства, – слава Богу, ми працюємо. Не зважаючи на складну ситуацію у нашій країні, те, що ми не змогли реалізувати на внутрішньому ринку, ми допродали за кордоном. Нашу продукцію купують в Росії, Казахстані, Румунії, Польщі, Болгарії, країнах Прибалтики. З початку року вже показали нашу техніку на чотирьох виставках  в інших країнах і серйозно націлені вийти на європейський ринок. Головне наше завдання – адаптувати нашу продукцію до умов аграрного ринку країн, які згодні її купувати. За три-чотири місяці ми доведемо виробництво техніки до вимог, які там існують.

І хоча, за словами Сергія Калапи, події у нашій країні не вплинули на реалізацію продукції «Червоної зірки» в Росію, а тривога все ще є. Гендиректор каже, головне, щоб нестабільна ситуація в державі не переросла в економічні санкції і закриття кордонів. Сподівається, уже найближчим часом криза мине.


e-max.it: your social media marketing partner