Перевізники Кіровограда: ми через тиждень станемо і будете пішки ходити!
Цього тижня у Кіровоградській міській раді знову люди зібралися на громадські слухання. Обговорювали одну з найболючіших тем – удосконалення транспортної мережі обласного центру. Колотнеча, бо по-іншому назвати те, що відбувалося у стінах міськради, важко, тривала близько двох годин. Упродовж усього часу присутні то сварилися, то комусь аплодували, а після появи нардепа Андрія Табалова взагалі з вигуками «зрадник!» почали виходити з зали.
Учасники слухань, серед яких були представники громадських організацій, городяни різного віку, в тому числі і пенсіонери, перевізники – кожен відстоював свою позицію. Останні, окрім якнайшвидшого підняття тарифів, вимагали скасувати пільгові перевезення. Натомість літні кіровоградці скаржилися на хамство водіїв та постійне потурання, мовляв, пільговиків доводиться перевозити більше, ніж платоспроможних пасажирів. Решта ж виказували невдоволення реформою та змінами або скасуванням маршрутів.
– Відбувся рейдерський перерозподіл маршрутів! Не буде транспорт диктувати громаді! – вигукнув секретар міськради Іван Марковський.
Підтримав його однопартієць депутат Павло Топчій, який заявив, що безкоштовний проїзд пільгових категорій має бути у всіх видах транспорту. Утім на останнє перевізники зреагували моментально, відрізавши: «Ми через тиждень станемо і будете пішки ходити!».
Піднімалося під час слухань і питання про ведення талонів на пільгові перевезення. Кіровоградець Валерій Музичук замість цього запропонував увести доплату пенсіонерам. Якщо на таку пропозицію присутні відгукнулися радо, то ні поява нардепа Табалова, ні його інформація про підготовку законопроекту «Про адресну допомогу» підтримки не знайшли. Люди не хотіли слухати депутата та називали його зрадником.
Зрештою діалогу не вийшло. Кожен, хто виходив за трибуну, відстоював виключно свої інтереси. Врешті-решт міський голова Олександр Саінсус запропонував провести слухання у кілька етапів.
– Зрозуміло, у кожного наболіло, нині процес некерований. Зібралися ми сьогодні не востаннє. Розділимо засідання на дві частини. Спочатку обговоримо проблеми, які є власне у нинішній транспортній мережі: хто як їздить, де зупиняються, які порушення фіксуються. Другу зустріч присвятимо взаємовідносинам перевізників та пасажирів, – підвів риску мер міста.
Учасники слухань, серед яких були представники громадських організацій, городяни різного віку, в тому числі і пенсіонери, перевізники – кожен відстоював свою позицію. Останні, окрім якнайшвидшого підняття тарифів, вимагали скасувати пільгові перевезення. Натомість літні кіровоградці скаржилися на хамство водіїв та постійне потурання, мовляв, пільговиків доводиться перевозити більше, ніж платоспроможних пасажирів. Решта ж виказували невдоволення реформою та змінами або скасуванням маршрутів.
– Відбувся рейдерський перерозподіл маршрутів! Не буде транспорт диктувати громаді! – вигукнув секретар міськради Іван Марковський.
Підтримав його однопартієць депутат Павло Топчій, який заявив, що безкоштовний проїзд пільгових категорій має бути у всіх видах транспорту. Утім на останнє перевізники зреагували моментально, відрізавши: «Ми через тиждень станемо і будете пішки ходити!».
Піднімалося під час слухань і питання про ведення талонів на пільгові перевезення. Кіровоградець Валерій Музичук замість цього запропонував увести доплату пенсіонерам. Якщо на таку пропозицію присутні відгукнулися радо, то ні поява нардепа Табалова, ні його інформація про підготовку законопроекту «Про адресну допомогу» підтримки не знайшли. Люди не хотіли слухати депутата та називали його зрадником.
Зрештою діалогу не вийшло. Кожен, хто виходив за трибуну, відстоював виключно свої інтереси. Врешті-решт міський голова Олександр Саінсус запропонував провести слухання у кілька етапів.
– Зрозуміло, у кожного наболіло, нині процес некерований. Зібралися ми сьогодні не востаннє. Розділимо засідання на дві частини. Спочатку обговоримо проблеми, які є власне у нинішній транспортній мережі: хто як їздить, де зупиняються, які порушення фіксуються. Другу зустріч присвятимо взаємовідносинам перевізників та пасажирів, – підвів риску мер міста.