«Червона зірка»: Ми не думаємо, що Росія відмовиться від нашої продукції. Але якщо таке станеться, шукатимемо нові ринки збуту

,

933Керівництво підприємства-флагмана машинобудування регіону ПАТ «Червона зірка» дивиться у майбутнє з оптимізмом, навіть не зважаючи на політичну ситуацію. Голова правління – генеральний директор Сергій Калапа сподівається, що непрості відносини держави з Росією не спричинять погіршення бізнесових стосунків. А якщо таке і станеться – «Червона зірка» шукатиме шляхи на європейські чи американські ринки.

– Коли на минулому тижні Росія закрила митні пропускні пункти, ми дуже стривожилися, бо у черзі на кордоні стояли й наші машини з технікою, – говорить Сергій Калапа, зауважуючи, що, на щастя, все обійшлося. – Ми не думаємо, що Росія відмовиться від нашої продукції. Але якщо таке станеться, будемо шукати нові ринки збуту. У будь-якому випадку у майбутнє дивимося з оптимізмом і переконані, що й «АгроЕкспо-2014» відбудеться.

На «Червоній зірці» сподіваються, що нові горизонти для підприємства відкриє підписання угоди з Євросоюзом.

– Європа – цікавий ринок, хотілося б стати частиною його, але для цього треба постійно поліпшувати якість нашої продукції, – додає директор торгового дому ПАТ «Червона зірка» В’ячеслав Ківерник.

– Дуже багато сил і енергії витрачаємо, щоб зберегти і зміцнити умови, в яких працює підприємство. У минулому році наш прибуток зріс на 20% порівняно з попереднім, ми виробили майже 4200 одиниць техніки, що більш як на 750 одиниць більше від попереднього року. Експорт нашої продукції склав 67%. Хоча в Україні продали техніки трохи менше, але за кордон почали продавати більше. Нині продукція «Червоної зірки» затребувана на ринках Євросоюзу, СНД, найбільша частка експорту, звісно, становить у Росію. Торік червонозорівці представляли свою продукцію на 11 виставках в Україні і за кордоном. Нині налагоджуємо торговельні відносини з США, – продовжує Сергій Калапа.

– Підприємство не лише працює, а й успішно інвестує у власний розвиток. Підтвердження цього – якісні зміни, які відбулися на підприємстві протягом останнього року, – додає директор з маркетингу ПАТ «Червона зірка» Сергій Ченчик і розповідає, що на заводі відійшли від застарілої форми організації праці: колишні цехи тепер називаються продуктовою командою, яка несе відповідальність від політики виробництва, власне, від народження ідеї, до кінцевої її реалізації.

До речі, нині на підприємстві з’явився власний виставковий комплекс. Там представлятиметься буквально вся техніка, яку виробляє «Червона зірка».

– Це буде демонстрація інвестиційної привабливості підприємства, куди зможе зайти і подивитися не тільки професіонал, який цікавиться сільськогосподарською технікою, а навіть звичайна родина з дітьми, школярі. Зараз він наповнюється зразками продукції і новинками, яких торік у нас з’явилося майже десяток, – підсумував Сергій Ченчик.
e-max.it: your social media marketing partner